CFMOTO s-a clasat pe locul 4 la faimoasa cursa Weston Beach din UK

074a60fd5f2f-weston-beach-600x400

Raliul Wet and Wild din Weston, Marea Britanie atrage an de an sute de rideri de ATV-uri, Quad-uri si motociclete care se intrec pentru a-si dovedi aptitudinile pe traseul nisipos ce se intinde pe 8 kilometri. Dupa ce anul trecut a fost amanat din cauza covid-19, mult asteptatul eveniment dedicat iubitorilor de extrem a avut, in sfarsit, loc pe 1-3 octombrie. La editia din acest sezon, la categoria ATV, modelele CFMOTO si-au facut simtita prezenta dand dovada de performanta off road remarcabila. Pe primul loc la categoria ATV a urcat Atckins, un veteran al sportului care a castigat si competitia HUNT THE WOLF. O evolutie deosebita in cadrul acestei competitii a avut-o pilotul Harry Hinkley din echipajul CFMOTO UK care a concurat cu un vehicul CFORCE 1000. A obtinut locul 4, o realizare importanta, in ciuda conditiilor de vreme neprietenoase, cu ploaie abundenta pe intreg parcursul raliului.

La a 38-a editie Weston Beach Race, Quadzilla s-a asociat cu RHL pentru a fi lider al cursei de ATV-uri. Cum prognoza meteo indica 100% sanse de ploaie pentru sambata, perspectiva parea sumbra. Pilotii si toate ATV-urile din parc au fost pe pozitii pe 2 octombrie, la 13.30. Gareth Hockey, directorul departamentului de activitati al RHL, a condus ATV-urile spre plaja din saua unui CFMOTO CFORCE 625. Harry Hinkley, pilotul CFMOTO UK se afla chiar in spatele lui Gareth si a ales sa ia startul de la portile de pe plaja.

Chiar cand portile erau aproape de a se deschide, pilotul experimentat de curse cu ATV, Jonny McKnight a facut cu mana camerei GoPro atasate de partea din spate a modelului CFORCE 1000 pilotat de Harry. Cum a optat pentru ruta mai lunga in jurul primei dune si multe din ATV-urile de top au prins viteze de 100MPH pe linia dreapta de 2KM, Harry a intrat in primul viraj cam pe locul 20 si apoi si-a croit usor drum in prima jumatate a turului pana pe locul al treilea, in conditii de ploaie torentiala. O eroare ar fi insemnat sa ramana impotmolit pe o duna si aproape sa se izbeasca de Harry Stevens. Acest lucru ar fi permis ca grupul de rideri din frunte sa se indeparteze. La al doilea tur pe traseu, CFORCE 1000 aproape s-a scufundat in nisip, iar Harry a fost nevoit sa se dea jos de pe vehicul pentru a-l elibera.

Din cauza ploii abundente, Harry s-a oprit dupa 30 de minute pentru a-si schimba ochelarii. Apoi, pilotul britanic si-a gasit ritmul. Cand vizibilitatea s-a diminuat din nou foarte mult, Harry a ales sa faca cateva tururi fara ochelari. Peste o ora jumatate, vehiculul CFORCE 1000 a fost repede realimentat pentru a continua cursa. Harry a reusit sa obtina timpi mai rapizi, cu cel mai rapid tur de 10:46. Acest ritm a insemnat ca a trecut de pe locul 21 in al treilea tur pe pozitia a noua pana la turul 15 pe circuitul lung de 8KM. Pe măsură ce dunele au început să se scoată și cu șanțurile devenind din ce în ce mai adânci cu fiecare vehicul care l-a rupt, CFMOTO a muncit din greu în 4WD pentru a trece fără să se blocheze, în timp ce mulți se străduiau să ajungă și provoacă blocaje în multe zone. Dunele au inceput sa se scobeasca si sa se adanceasca o data cu fiecare vehicul de concurs care le traversa, iar CFMOTO a trebuit sa lucreze din greu cu tractiune 4WD pentru a impinge limitele fara a ramane blocat, in vreme ce multi concurenti se chinuiau sa traverseze portiunile dificile, cauzand astfel blocaje in multe zone.

Cand Harry a trecut de ceasul de cronometrare care arata 0:00 ramase, indicatorul de combustibil a clipit, dar cursa nu s-a incheiat pana cand Jamie Morgan nu a trecut linia de sosire. Unii rideri au crezut ca s-a sfarsit cursa, iar Chris si Ben de la echipajul CFMOTO UK aplaudau finalul. Harry i-a chemat pe acestia sa umple rezervorul. Dupa o ultima traversare a traseului de 8KM, Harry a adus ATV-ul CFMOTO CFORCE 1000 la linia de finis pentru a 17-a oara cand a aparut steagul in carouri. Harry s-a impus pe locul 4 in clasa 4x4 si pe locul 9 general. Un efort urias pentru intreaga echipa implicata de a incheia cat mai bine competitia care a durat trei ore. Mentiuni speciale merg catre Chris pentru munca sa de organizare din spatele scenei si catre Ben care a pregatit modelul CFORCE 1000. O realizare incredibila in conditii extrem de dificile anul acesta. CFMOTO UK il felicita si pe Lloyd Gove de la OHG Quads care a terminat pe locul 44 (21 in clasa sa) pilotand un model complet standard CFORCE 625, accesorizat doar cu niste jante bead lock si ghidon Fasst Company.

 

Tags: , , , , , , ,