CFMoto si-a lansat la EICMA Milano modelele ATV si side-by-side 2017

CFMOTO1000

La mijlocul lui septembrie, CFMoto USA prezenta lineup-ul 2017 de modele ATV si side-by-side, personalizate pentru piata nord-americana, unde se dezvolta frumos si accelerat de cativa ani. Unul dintre modelele care au atras atentia a fost side-by-side-ul 2017 CFMoto ZForce 1000, o reinterpretare a modelului de mare succes ZForce 800, intr-un cilindree mai mare si cu performante sporite. Avand in vedere ca producatorul chinez si-a specializat produsele in functie de piata, urmatorul pas logic era prezentarea lineup-ului pentru Europa, insa de-abia la salonul moto de la Milano, EICMA 2016, care se desfasoara zilele acestea, CFMoto si-a dezvaluit noutatile pentru 2017.

CFMoto_CF10004

Iar asteptarile au fost depasite si rasplatite cu doua modele de ATV-uri noi-noute, destinate pietelor europene, acolo unde chinezii continua sa abia succes: 2017 2017 CFMoto CForce 850 XC si 2017 CFMoto CForce 1000. Desigur, nu lipseste nici UTV-ul sport de mai sus, ajuns in final si in Europa.

CFMoto_stand_EICMA

Foarte multe detalii nu au fost inca dezvaluite despre noile modele si inca nu avem o lista completa a specificatiilor, insa e o chestiune de timp pana cand vom cunoaste si detaliile si data la care vor ajunge in showroom-uri, precum si preturile.

engine2

In 2017, familia de ATV-uri CForce va capata asadar doi noi membri. 2017 CFMoto CForce 850 XC reprezinta practic o reinterpretare a modelelor X8, poate cu un usor accent pe latura utilitara, impartasind acelasi motor cu doi cilindri in V de 800cc, care dezvolta 65 cp la 7.000 rpm si un cuplu maxim la 10.000 rpm de 71 Nm, cu o viteza maxima de peste 85 km/h. Motorul este cuplat la o transmisie cu ambreiaj uscat centrufugal, in rest se pare ca nu vor fi mari diferente fata de modelul X8, insa asteptam specificatiile.

CFMoto_CF850

CFMOTO520

Dar marea noutate si surpriza, totodata, o reprezinta lansarea modelului 2017 CFMoto CForce 1000, practic intrarea chinezilor in clasa ATV-urilor mari, pana acum apanajul unor branduri puternice, precum Can-Am BRP, Arctic Cat sau Polaris. Motorul va fi in jur de 1.000cc, putand sa dezvolte o putere de 80 cp la 7.000 rpm si un cuplu impunator de 82 Nm la 6.000 rpm, valori care arata ca intrarea in “liga mare” a chinezilor nu este doar o ambitie de bifat, ci ca va fi o optiune demna de luat in calcul, mai ales ca va veni la un pret mult mai accesibil decat rivalii sai.

CFMoto_Z10003

CFMoto_CF10003

CFmoto_1000S

CFMOTO_CF1000

Despre noul side-by-side 2017 CFMoto ZForce 1000 s-a mai vorbit si cu ocazia lansarii de catre CFMoto USA, repetam pe scurt doar ca are un motor marit, de 1.000cc, cu o putere de 77 cp si un cuplu deloc de neglijat de 111 Nm, cu transmise variabila continua – CVT, fata de ambreiajul uscat al modelului ZForce 800, plus anvelope salbatice de noroi peste jantele de aluminiu si un confort sporit al scaunelor noi.

CFMotoZ1000

CFMotoZ10001

CFMOTO_ZF1000

Aceasta ar fi relatarea succinta la mai putin de o zi de la lansarea din Milano, pe masura ce vor aparea detalii si informatii, vom reveni cu stiri. In curand va fi disponibil lineup-ul 2017 si in magazinele noastre, in care alaturi de modelele consacrate, vor lua loc si noile modele.

Tags: , , , , , , ,